Klachtenprocedure

We doen ons uiterste best om een snelle en correcte service te bieden. Desalniettemin kan er natuurlijk altijd iets zijn waarover je niet tevreden bent. Wij willen dat graag weten zodat we tot een passende oplossing voor uw klacht kunnen komen en onze service nog verder kunnen verbeteren.
Mocht je een andere klacht hebben over ons, dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice door een bericht te sturen via het klantenservice formulier.

Doorgaans zal er binnen 1 werkdag inhoudelijk worden gereageerd op alle berichten aan de klantenservice. Mocht de afhandeling van je klacht meer tijd kosten, dan zul je daarover per e-mail worden bericht. Je ontvangt in ieder geval uiterlijk binnen twee dagen een reactie. Wij zullen de klacht altijd binnen 3 dagen oplossen. 

Mochten u niet tevreden zijn met onze oplossing dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie voor meer informatie bezoek www.sgc.nl U kunt uw klacht ook indienen bij Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/